Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат и температурен датчик на 156!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Нека по запознатите да кажат, но според мен няма да има ядове все пак я карах около половин година с блокирал термостат.
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от wazmo Покажи съобщение
      А какво е мнението ви за присаждане на термостат от Рено 5 , струва ли си?
      Струва си. Аз в момента съм така. 90 лв. за термостат си ги спестих. Единственото условие е, да си свалиш стария термостст и внимателно да премахнеш патрона. В youtube има клипове, как хората в Англия също си спестяват парите!

      п.с Сега, ако се намери някой да иска да се изкаже неподготвен, че съм сложил термостат от рено на 159-ка - моля да си задържи мнението за него
      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

      Comment


      • #33
        Днес извърших манипулацията по присаждане на термостат от Рено 5. Сега всичко е ОК , стрелката закова на 90 градуса и не мърда, парното на мах прави сауна.
        Alfa Romeo 147 JTDm

        Comment


        • #34
          Колеги, може би тук е правилното място да си задам питанката...
          Преди около година и половина във Венера ми сложиха термостат от Рено 5 - всичко е супер, парното си топли колата загрява бързо - за около 5 мин вече си духа порядъчно топло, нямам съменения в качеството на интервенцията и поставения термостат, НО стрелката на уреда на таблото стои малко след чертата преди 90 градуса. До 90 градуса стига само като карам в задръстване.
          Е ли възможно да се е прецакал датчика който дава информация на уреда на таблото? Има ли начин за неговото тестване? Върти ми се в главата идеята да топна в разширителното казанче температурната сонда на един мултицет и да сравнявам показанията с тези на уреда от таблото...
          Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

          Comment


          • #35
            Термостати, уреди, датчици не са свръх точни. Показанията са ориентировъчни, целта им е да не прегрееш двигателя. Някои коли дори имат само лампа, нямат уред за температура.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
              Колеги, може би тук е правилното място да си задам питанката...
              Преди около година и половина във Венера ми сложиха термостат от Рено 5 - всичко е супер, парното си топли колата загрява бързо - за около 5 мин вече си духа порядъчно топло, нямам съменения в качеството на интервенцията и поставения термостат, НО стрелката на уреда на таблото стои малко след чертата преди 90 градуса. До 90 градуса стига само като карам в задръстване.
              Е ли възможно да се е прецакал датчика който дава информация на уреда на таблото? Има ли начин за неговото тестване? Върти ми се в главата идеята да топна в разширителното казанче температурната сонда на един мултицет и да сравнявам показанията с тези на уреда от таблото...
              Споко,
              И моята стрелка там стои, по това време на годината. При нормално пролетно-есенно време залепва на 90 градуса, а лятото задминава 90 градуса, но не стига до следващата черта. И моя е сменян във Венера-та, ама не е от Ренде, ами си е Оргиналдъ-Behr.
              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
                Колеги, може би тук е правилното място да си задам питанката...
                Преди около година и половина във Венера ми сложиха термостат от Рено 5 - всичко е супер, парното си топли колата загрява бързо - за около 5 мин вече си духа порядъчно топло, нямам съменения в качеството на интервенцията и поставения термостат, НО стрелката на уреда на таблото стои малко след чертата преди 90 градуса. До 90 градуса стига само като карам в задръстване.
                Е ли възможно да се е прецакал датчика който дава информация на уреда на таблото? Има ли начин за неговото тестване? Върти ми се в главата идеята да топна в разширителното казанче температурната сонда на един мултицет и да сравнявам показанията с тези на уреда от таблото...
                На уреда на таблото няма, кой знае какво да му тестваш, но можеш да направиш една диагностика и така ще видиш, каква е температурата, която отчита ECU -то и да я съпоставиш с това, което ти показва стрелката.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  На уреда на таблото няма, кой знае какво да му тестваш, но можеш да направиш една диагностика и така ще видиш, каква е температурата, която отчита ECU -то и да я съпоставиш с това, което ти показва стрелката.
                  Точно това направих днес. Оказа се, че уреда на таблото показва почти същото като това което показва ECU-то, разликата беше 3-4 градуса. На извънградско колата държеше температура отговаряща на чертата преди 90 градуса. Не знам до колко е нормално това имайки предвид пуснатото парно и хладното време.
                  Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
                    Точно това направих днес. Оказа се, че уреда на таблото показва почти същото като това което показва ECU-то, разликата беше 3-4 градуса. На извънградско колата държеше температура отговаряща на чертата преди 90 градуса. Не знам до колко е нормално това имайки предвид пуснатото парно и хладното време.
                    Аз мисля, че нямаш никакви проблеми с термостат или индикация.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Моята лъже с 15 гр минус на уреда от ECU-то!

                      давай газ и това е!
                      на компа показва 55 градуса а стрелката не се е отлепила от шипа и аз съм с РЕНО 5 в маркуча вече 3 та зима карам без ядове!
                      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                      Comment


                      • #41
                        А ако температурния датчик в колата показва 92 включва си перката охлажда, а на компа с програма за Алфа показва 100,2 на кое вярваме? Заминал ли си е термостата в частност датчика ?
                        Alfa Romeo 155 2.0 143hp, Opel Calibra C20XE, Alfa Romeo 156 1.8 +++,VW polo 6n 1.6, Smart Fortwo 0.7 turbo (на жената бегачката),Audi a4 b5 1.8t quattro,Alfa Romeo 156 2.0 ts.....

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ivan_m_k Покажи съобщение
                          А ако температурния датчик в колата показва 92 включва си перката охлажда, а на компа с програма за Алфа показва 100,2 на кое вярваме? Заминал ли си е термостата в частност датчика ?
                          А сега де? Хайде Во и екото да отговорят, че ме нападнаха точно по тоя въпрос

                          Comment


                          • #43
                            Под "температурния датчик в колата" предполагам, че се има впредвид индикацията на таблото.

                            Аз бих вярвал на това, което мери ECU-то. Не е ненормално при определени условия реалната температура да е 102 гр. и това въобще не е показателно за неизправен термостат.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Под "температурния датчик в колата" предполагам, че се има впредвид индикацията на таблото.

                              Аз бих вярвал на това, което мери ECU-то. Не е ненормално при определени условия реалната температура да е 102 гр. и това въобще не е показателно за неизправен термостат.
                              Това е реалността, но нито ти, нито Во обяснихте защо е така? Нали датчикът е един

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ivan_m_k Покажи съобщение
                                А ако температурния датчик в колата показва 92 включва си перката охлажда, а на компа с програма за Алфа показва 100,2 на кое вярваме? Заминал ли си е термостата в частност датчика ?
                                Нищо не ти е заминало.Важното е,че перката тръгва когато трябва.
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X